Top 10 Artis Wanita Bertudung Paling Comel di Malaysia serta gambar 1819040117831624598

Sponsor

Nur Fathia comel berbaju kurung

Malaysia memang terdapat ramai artis wanita yang comel dan seksi, namun artis bertudung selalu menjadi pilihan peminat kerana lebih comel, ayu, sopan, menggoda dan lain2. Kami mengumpulkan gambar top 10 artis bertudung yang paling comel terbaik untuk anda.

10. Nur Fathia

Nur Fathia tudung badan mantap body baik


Nur Fathia berada di tempat ke-10 kerana walaupun beliau kelihatan ayu dan comel dengan bertudung labuh, beliau tidak bertudung sepenuhnya, on off.
Lagipun wajahnya kelihatan sedikit tua mengurangkan markah kecomelannya.

Nur Fathia tudung labuh ayu comel cun

Teruskan membaca untuk list dan gambar seterusnya (klik link dibawah)




Nur Fathia posing TV3

Nur Fathia comel cun berbaju kurung sekolah


9. Fida Ibrahim

Fida Ibrahim comel baju ketat body mantap

Siapa tak kenal Fida. walaupun bertudung, namun hijabister ini sentiasa tampil up-to-date dengan fesyen baju rekaan terbaru. Namun beliau hanya berada di tempat ke-9 kerana terlibat banyak masalah dan gosip.

Fida Ibrahim baju hitam ketat seksi bertudung

Fida Ibrahim baju blazer muslimah

Fida Ibrahim bertudung baju ketat baik punyer


8. Lisa Surihani

Lisa Surihani bertudung berbaju kurung cun comel ayu

Lisa Surihani tidak asing lagi bagi peminat industri hiburan kini. Berbekalkan wajahnya yang comel dan kebudak-budakan serta perwatakan yang sopan santun dan menghormati orang, maka layaklah beliau berada di top 10 artis malaysia bertudung.
Hanya berada di tempat ke-8 kerana kurang koleksi gambar bertudung beliau.

Lisa Surihani ayu sopan bertudung kuning

Lisa Surihani berbaju kurung comel


7. Tiz Zaqyah

Tix Zaqyah posing comel di sawah padi

Beliau selalu mendapat watak gadis bertudung menyebabkan beliau layak memasuki carta top 10. Memiliki wajah yang comel dan ayu serta bentuk badan yang menarik, tidak hairanlah beliau banyak mendapat tawaran berlakon.

Tix Zaqyah berbaju kurung nampak bentuk badan mantap


Tix Zaqyah jelingan manja baju kurung dada besar


6. Wawa Zainal

Wawa Zainal comel bertudung cun ayu

Di awal kemunculannya wawa zainal memang terkenal dengan penampilan yang seksi. Namun kini beliau semakin comel dengan sentiasa bertudung seperti muslimah.

Wawa Zainal muslimah ayu bertudung

Wawa Zainal posing ayu atas kerusi

Wawa Zainal sopan bertudung labuh


5. Nora Danish

Nora Danish posing manja atas katil

Nora Danish yang terkenal melalui drama bersiri Puteri ini memang mempunyai wajah yang comel dan keanak-anakan walaupun telah berkahwin dan mempunyai anak. Apabila beliau bertudung memang kelihatan seperti muslimah solehah sejati.

Nora Danish tudung bunga comel ayu

Nora Danish wajah berseri comel

Nora Danish bertudung posing cun body lentik mantap baik punya


4. Siti Nurhaliza

Siti Nurhaliza comel tudung hitam baju biru ketat

Semenjak berkahwin Dato Siti kelihatan semakin comel dan berseri-seri. Semoga beliau dikurniakan cahaya mata penyeri keluarga.

Siti Nurhaliza fesyen tudung hijabister

Siti Nurhaliza comel mak dara tudung


3. Diana Amir

Diana Amir sopan bertudung labuh berjubah

Selepas berhijrah, Diana Amir yang dulunya seksi kini semakin sopan dan ayu. Semoga beliau berbahagia dengan kehidupan baru beliau.

Diana Amir comel cun tudung labuh

Diana Amir ayu menawan tudung purple

Diana Amir cun sopan menawan


2. Neelofa

Neelofa bertudung cun di meletop kababoom

Kalau dulu Neelofa terkenal sebagai artis paling seksi di Malaysia, kini selepas berhijrah penampilannya turut berubah jauh. Kini beliau sentiasa bertudung dan semakin cun, comel, ayu menawan.

Neelofa ayu berbaju kurung

Neelofa tudung labuh bersama kawan2 muslimah

Neelofa cun bertudung merah ayu menawan

Neelofa senyuman comel macam iklan colgate


1. Heliza

Heliza comel tudung labuh peach

Juara di tempat pertama tak lain tak bukan adalah Cikgu Heliza. Wajah yang comel, cantik, ayu, sopan santun, lemah lembut, suara yang sedap, pandai berceramah dan lain2.
Memiliki pakej yang lengkap bagi ibu2 yang ingin menjadikan beliau sebagai menantu.

Heliza sopan baju pink

Heliza comel mata bulat

Heliza cikgu tudung labuh comel cun menawan

Heliza comel cun posing atas kerusi

Anda setuju dengan pilihan kami? Jika tidak siapakah pilihan anda? Nyatakan di ruangan komen.


-----------------------------

Tags : Top 10 artis melayu, Artis Melayu Comel, Heliza, Neelofa, Diana Amir, Siti Nurhaliza, Nora Danish, Wawa Zainal, Tiz Zaqyah, Lisa Surihani, Fida Ibrahim, Nur Fathia, Artis Wanita Bertudung, awek tudung comel, artis seksi, aksi terlampau gadis melayu, Asian, awek cun baju kurung, Awek Melayu Comel, Awek Melayu Comel Hot, awek melayu cun seksi, Awek Melayu Hot, awek mix, Awek Sekolah comel, awek tudung, awek tudung labuh, awek tudung seksi, baju kurung, Fida Ibrahim seksi, Gadis Melayu, Gadis melayu comel bertudung, gosip artis, hijab, Hijab Girls, Koleksi gambar, Lisa Surihani seksi, Malay girl, Malaysian, Malaysian actress, Malaysian Hijab Girls, melayu muslimah, Neelofa seksi, sexy actress, seksi separuh bogel, sexy muslim girl, tudung seksi, Wawa Zainal comel bertudung, Wawa Zainal seksi, tudung labuh seksi, awek tudung labuh comel, Nora Danish aksi ranjang atas katil, Neelofa meletop, Neelofa seksi body baik mantap, gadis pilihan, awek impian,
more…

Che Ta Bakal Buat Umrah Bulan Depan, Tunai Nazar (Koleksi Gambar) 2488205363819619607

Teruskan membaca untuk Koleksi Gambar Rozita Che Wan (Che Ta)





Ditulis oleh Norimy Aimi pada January 19, 2015. Posted in Berita Selebriti

Pertengahan bulan Februari nanti, Rozita Che Wan (Che Ta) akan berangkat ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan umrah bersama suaminya, Zain Saidin.

Ia sebagai memenuhi nazar Che Ta yang berhajat menunaikan umrah sekiranya dia mengandung selepas mendirikan rumah tangga dengan Zain pada penghujung 2013.

“Dulu, masa lepas kahwin, kita ada bernazar, kalau mengandung, nak pergi umrah,” ujar Che Ta yang lebih mesra membahasakan dirinya sebagai kita.

Che Ta ditemu bual selepas majlis pengumuman perlantikannya sebagai duta Idola, produk pelangsingan keluaran G2 Network Worldwide Sdn. Bhd., di Flora Terrace, Hampshire Place, Kuala Lumpur, petang tadi.

Walaupun ini bukan kali pertama Che Ta ke Tanah Suci Mekah, kerana perancangan bulan depan ini merupakan kali ketujuh dia menunaikan umrah, namun Che Ta tetap teruja kerana ini adalah kali pertama dia bakal menjalani umrah bersama Zain.

“Buat masa ini, kami masih dalam proses menguruskan beberapa hal mengenai umrah ini dengan pihak Tabung Haji. Tapi insya-Allah kami akan bertolak sekitar pertengahan Februari dan pulang pada awal Mac. Kami gunakan duit sendiri untuk umrah ini,” jelas Che Ta.


Walaupun sudah enam kali menunaikan umrah sebelum ini, namun Che Ta tetap teruja untuk ke Tanah Suci Mekah bulan depan kerana ini adalah kali pertama dia menjalani umrah bersama suaminya, Zain Saidin.

Bagaimanapun Aaisyah Dhia Rana, bayi mereka yang baru berusia dua bulan dan 19 hari itu tidak akan dibawa bersama.

“Mak kita pun cakap, bawaklah Aaisyah sekali. Tapi kawan kita yang baru balik umrah ada bagi tahu yang kat sana tengah banyak habuk sebab banyak proses pembinaan. Jadi kita rasa, buat masa ni, tak sesuai lagi nak bawak Aaisyah,” ceritanya.

Begitu juga dengan kedua-dua anak lelaki Che Ta iaitu Aamar Effendy, 19, dan Aniq Ezrran, 17, tidak akan mengikuti mereka kerana kebetulan Aniq hendak menjalani peperiksaan.

Menurut Che Ta, sepanjang dia dan Zain menunaikan umrah nanti, Aaisyah akan dijaga oleh ibu mertuanya, Hajah Aaisyah.

“Kalau cakap pasal rindu, memanglah rindu bila fikir nak tinggalkan Aaisyah. Semalam pun semasa kami pergi jemputan kahwin, kami dok teringat-ingatkan Aaisyah sebab tak bawa dia bersama.

“Tapi biasanya, bila dah sampai di Tanah Suci Mekah, kita tak ingat apa dah sebab dok fokus pada amal ibadat saja,” kata Che Ta.

Menyentuh tentang sama ada Che Ta sudah bersedia untuk mengandung lagi pada tahun ini, dia ada jawapannya.

“Doktor pun ada cakap, kalau nak mengandung lagi, eloklah kita cepat-cepat. Tapi Aaisyah pun kecik lagi. Kesian pulak kat dia kalau kita mengandung lagi dalam masa terdekat ini.

“Kalau ada rezeki, kalau kita nak baby lagi, mungkin tunggu tahun depan pulak la,” kata Che Ta sambil ketawa.

(Foto: Muhammad Amir Zulfakar)

sos : http://www.manggaonline.com.my/buat-umrah-bulan-depan-che-ta-tunai-nazar/

Teruskan membaca untuk Koleksi Gambar Rozita Che Wan (Che Ta)

Che ta baju kuning slim body mantap

rozita che ta upskit terselak skirt nampak ...

rozita tight clothes body mantap

che ta bercuti kain terselak nampak paha putih gebu

che ta dah tua pun masih bergetah

che ta rozita che wan baju biru jarang seksi

che ta baju kurung ayu

rozita che wan sopan alim baju kurung

che ta seksi baju tidur kain ketat body baik

che ta baju ketat seksi nampak bentuk badan buah dada bola

che ta rozita che wan alim tudung labuh pink seksi mata ghairah

Tags : Rozita Che Wan, Che Ta, Artis Melayu Comel, gosip artis, artis seksi, awek tudung seksi, che ta comel seksi, baju jarang, baju kurung, awek melayu cun seksi, artis umrah, sexy Malaysian actress, Hijab Girls, muslimah seksi tudung labuh, awek alim seksi, tudung labuh cun seksi, che ta janda cun, awek tudung baju jarang, che ta umrah hajah muslimah, zain saidin dayus, zain saidin, nazar che ta, rozita che wan melayu cun seksi, tudung baju ketat, rozita body mantap, malay girl sexy, sexy malay hijab girl, jilboobs, awek impian, gadis melayu seksi, gadis melayu comel, gadis melayu pilihan, gadis pilihan menantu
more…

Gambar artis Anugerah Juara Lagu AJL 29 (41 gambar) 4871206347758295520



Berikut adalah keputusan AJL 29 2014 yang berlangsung pada 18 januari 2015..

1. Juara – ‘Apa Khabar’, Joe Flizzow & Sonaone
2. Naib Juara – ‘Masih Aku Cinta’, Shila Amzah
3. Tempat Ketiga – ‘Di Pintu Syurga’, Dayang Nurfaizah
4. Vokal Terbaik – Dayang Nurfaizah
5. Persembahan Terbaik – Mojo & Caliph Buskers.

Ternyata keputusan tidak dapat disangkal lagi kerana lagu Apa Khabar memang layak menjadi juara kerana liriknya yang begitu bermakna.

~ayat yang paling bangang : nak putih? gunalah qu puteh.

Layan lagi gambar sekitar karpet merah/pink AJL







amy search








amelina

hunny madu


comel

najwa muhyiddin mahiaddin





cantik



amboi kain belak

seksinya baju ketat

farahdhiya




skirt pendek


cat farish


joe flizzow sona one

juliana evans


alyah

stacy

scha alyahya



insiden

lampu jatuh

Tags : AJL 29, AJL 2014, 2015, Artis Melayu Comel, gosip artis, awek tudung seksi, Juliana Evans, Hunny Madu, Farahdhiya, awek tudung comel, seksi separuh bogel, artis malaysia separuh bogel, qu puteh, artis malaysia comel, artis tudung comel seksi, malaysia hijab girl, malaysian singer hijab, artis skirt pendek, penyanyi, pelakon, skandal, short skirt, lampu ajl jatuh, chandelier, artis muslimah seksi baju ketat
more…