Che Ta Bakal Buat Umrah Bulan Depan, Tunai Nazar (Koleksi Gambar) 2488205363819619607

Teruskan membaca untuk Koleksi Gambar Rozita Che Wan (Che Ta)


Sponsor




Ditulis oleh Norimy Aimi pada January 19, 2015. Posted in Berita Selebriti

Pertengahan bulan Februari nanti, Rozita Che Wan (Che Ta) akan berangkat ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan umrah bersama suaminya, Zain Saidin.

Ia sebagai memenuhi nazar Che Ta yang berhajat menunaikan umrah sekiranya dia mengandung selepas mendirikan rumah tangga dengan Zain pada penghujung 2013.

“Dulu, masa lepas kahwin, kita ada bernazar, kalau mengandung, nak pergi umrah,” ujar Che Ta yang lebih mesra membahasakan dirinya sebagai kita.

Che Ta ditemu bual selepas majlis pengumuman perlantikannya sebagai duta Idola, produk pelangsingan keluaran G2 Network Worldwide Sdn. Bhd., di Flora Terrace, Hampshire Place, Kuala Lumpur, petang tadi.

Walaupun ini bukan kali pertama Che Ta ke Tanah Suci Mekah, kerana perancangan bulan depan ini merupakan kali ketujuh dia menunaikan umrah, namun Che Ta tetap teruja kerana ini adalah kali pertama dia bakal menjalani umrah bersama Zain.

“Buat masa ini, kami masih dalam proses menguruskan beberapa hal mengenai umrah ini dengan pihak Tabung Haji. Tapi insya-Allah kami akan bertolak sekitar pertengahan Februari dan pulang pada awal Mac. Kami gunakan duit sendiri untuk umrah ini,” jelas Che Ta.


Walaupun sudah enam kali menunaikan umrah sebelum ini, namun Che Ta tetap teruja untuk ke Tanah Suci Mekah bulan depan kerana ini adalah kali pertama dia menjalani umrah bersama suaminya, Zain Saidin.

Bagaimanapun Aaisyah Dhia Rana, bayi mereka yang baru berusia dua bulan dan 19 hari itu tidak akan dibawa bersama.

“Mak kita pun cakap, bawaklah Aaisyah sekali. Tapi kawan kita yang baru balik umrah ada bagi tahu yang kat sana tengah banyak habuk sebab banyak proses pembinaan. Jadi kita rasa, buat masa ni, tak sesuai lagi nak bawak Aaisyah,” ceritanya.

Begitu juga dengan kedua-dua anak lelaki Che Ta iaitu Aamar Effendy, 19, dan Aniq Ezrran, 17, tidak akan mengikuti mereka kerana kebetulan Aniq hendak menjalani peperiksaan.

Menurut Che Ta, sepanjang dia dan Zain menunaikan umrah nanti, Aaisyah akan dijaga oleh ibu mertuanya, Hajah Aaisyah.

“Kalau cakap pasal rindu, memanglah rindu bila fikir nak tinggalkan Aaisyah. Semalam pun semasa kami pergi jemputan kahwin, kami dok teringat-ingatkan Aaisyah sebab tak bawa dia bersama.

“Tapi biasanya, bila dah sampai di Tanah Suci Mekah, kita tak ingat apa dah sebab dok fokus pada amal ibadat saja,” kata Che Ta.

Menyentuh tentang sama ada Che Ta sudah bersedia untuk mengandung lagi pada tahun ini, dia ada jawapannya.

“Doktor pun ada cakap, kalau nak mengandung lagi, eloklah kita cepat-cepat. Tapi Aaisyah pun kecik lagi. Kesian pulak kat dia kalau kita mengandung lagi dalam masa terdekat ini.

“Kalau ada rezeki, kalau kita nak baby lagi, mungkin tunggu tahun depan pulak la,” kata Che Ta sambil ketawa.

(Foto: Muhammad Amir Zulfakar)

sos : http://www.manggaonline.com.my/buat-umrah-bulan-depan-che-ta-tunai-nazar/

Teruskan membaca untuk Koleksi Gambar Rozita Che Wan (Che Ta)

Che ta baju kuning slim body mantap

rozita che ta upskit terselak skirt nampak ...

rozita tight clothes body mantap

che ta bercuti kain terselak nampak paha putih gebu

che ta dah tua pun masih bergetah

che ta rozita che wan baju biru jarang seksi

che ta baju kurung ayu

rozita che wan sopan alim baju kurung

che ta seksi baju tidur kain ketat body baik

che ta baju ketat seksi nampak bentuk badan buah dada bola

che ta rozita che wan alim tudung labuh pink seksi mata ghairah

Tags : Rozita Che Wan, Che Ta, Artis Melayu Comel, gosip artis, artis seksi, awek tudung seksi, che ta comel seksi, baju jarang, baju kurung, awek melayu cun seksi, artis umrah, sexy Malaysian actress, Hijab Girls, muslimah seksi tudung labuh, awek alim seksi, tudung labuh cun seksi, che ta janda cun, awek tudung baju jarang, che ta umrah hajah muslimah, zain saidin dayus, zain saidin, nazar che ta, rozita che wan melayu cun seksi, tudung baju ketat, rozita body mantap, malay girl sexy, sexy malay hijab girl, jilboobs, awek impian, gadis melayu seksi, gadis melayu comel, gadis melayu pilihan, gadis pilihan menantu
more…

Gambar artis Anugerah Juara Lagu AJL 29 (41 gambar) 4871206347758295520



Berikut adalah keputusan AJL 29 2014 yang berlangsung pada 18 januari 2015..

1. Juara – ‘Apa Khabar’, Joe Flizzow & Sonaone
2. Naib Juara – ‘Masih Aku Cinta’, Shila Amzah
3. Tempat Ketiga – ‘Di Pintu Syurga’, Dayang Nurfaizah
4. Vokal Terbaik – Dayang Nurfaizah
5. Persembahan Terbaik – Mojo & Caliph Buskers.

Ternyata keputusan tidak dapat disangkal lagi kerana lagu Apa Khabar memang layak menjadi juara kerana liriknya yang begitu bermakna.

~ayat yang paling bangang : nak putih? gunalah qu puteh.

Layan lagi gambar sekitar karpet merah/pink AJL







amy search








amelina

hunny madu


comel

najwa muhyiddin mahiaddin





cantik



amboi kain belak

seksinya baju ketat

farahdhiya




skirt pendek


cat farish


joe flizzow sona one

juliana evans


alyah

stacy

scha alyahya



insiden

lampu jatuh

Tags : AJL 29, AJL 2014, 2015, Artis Melayu Comel, gosip artis, awek tudung seksi, Juliana Evans, Hunny Madu, Farahdhiya, awek tudung comel, seksi separuh bogel, artis malaysia separuh bogel, qu puteh, artis malaysia comel, artis tudung comel seksi, malaysia hijab girl, malaysian singer hijab, artis skirt pendek, penyanyi, pelakon, skandal, short skirt, lampu ajl jatuh, chandelier, artis muslimah seksi baju ketat
more…

Kempen Pelajar Sekolah Berbaju Kurung dan koleksi gambar (18 Gambar) 9133665736013596162


Kecoh kini pelajar sekolah perempuan yang dihalau balik kerana memakai baju kurung. Maka ada pihak yang meminta semua pelajar wanita yang telah membeli baju kurung untuk memakainya demi menunjukkan solidariti dan sokongan moral.


Kami juga ingin menunjukkan sokongan kami dengan berkongsi keistimewaan baju kurung, sesiapa yang memakainya akan kelihatan comel dan ayu.

Klik gambar untuk gambar high definition (HD) berkualiti tinggi

Awek melayu comel berbaju kurung

miera liyana comel uniform sekolah

Miera Liyana comel seksi

Nora Danish seksi berbaju kurung sekolah

Nora Danish comel baju kurung

Nora Danish bergambar comel baju sekolah

Nur Fathia comel berbaju kurung sekolah

comel je adik2 ni


gambar bawah ni bukan budak sekolah tapi kami upload juga gambar berbaju kurung yang comel

awek melayu baju kurung comel seksi

awek melayu heliza baju kurung comel

awek melayu baju kurung comel

awek melayu baju kurung comel seksi

artis korea wonder girls juga turut berbaju kurung



Tags : Nur Fathia, Heliza, Wonder Girls, Miera Liyana, Nora Danish, awek melayu cun seksi, Awek Sekolah comel, Engku Sulwani, awek cun baju kurung, baju kurung, big boobs, buah dada besar, Malay girl, melayu muslimah, hashtags, awek melayu seksi berbaju kurung, awek sekolah tetek besar, awek melayu buah dada besar, awek comel bawah umur, awek sekolah seksi, baju kurung sekolah seksi,wonder girls artis korea berbaju kurung, gadis melayu comel, gadis melayu baju kurung, bertudung tapi seksi, tudung bogel,baju sekolah perempuan jarang, uniform sekolah jarang see through thru, koleksi gambar budak sekolah comel, awek tudung labuh baju ketat, awek idaman malaya, awek impian semua, budak sekolah comel, budak sekolah menengah seksi, budak sekolah baju kurung seksi
more…